Workshop: Naar een adviesgericht kantoor. Met zijn allen toegevoegde waarde leveren aan uw klant.

U weet waar u met uw kantoor naar toe wilt. U wilt toegevoegde waarde aan uw klanten bieden. En nu komt de hamvraag: hoe doe ik dat en hoe krijg ik zo snel als mogelijk eenieder van het kantoor mee? Hoe krijg ik de neuzen dezelfde kant op? Om dit te bereiken heeft Otv een interactieve workshop ontwikkeld waarbij de gehele organisatie in één keer actief meegenomen wordt. De opzet van de workshop is zodanig dat eenieder actief betrokken wordt.

OTV: al 25 jaar de prettige partner in serieuze ontwikkelingskracht voor accountantskantoren

Voor wie / tijd

De gehele organisatie, van beginnend-assistent, via fiscalist tot partner/vennoot.
Of indien wenselijk, in kleinere eenheden, zoals bv een vestiging of afdeling.
Omvang:1 dagdeel (ochtend of middag).

Resultaat

  • Urgentiebesef. De gehele organisatie is doordrongen van de noodzaak tot veranderen. Iedereen begrijpt waarom het kantoor de slag moet maken naar het accountantskantoor 2.0
  • Visie en Focus. Er bestaat een gemeenschappelijk beeld over Meerwaarde bieden bij
    de klant. Iedereen heeft inzicht in klantbehoeften, bijbehorende producten en diensten.
  • Vaardigheden. Men is in staat om koopsignalen te registreren en in staat om effectieve
    verkoop- of adviesargumenten te formuleren.
  • Energie. Door samen te werken in deze workshop ontstaat er een positieve energie
    voor een volgende stap naar het advieskantoor.

Opbouw workshop

De workshop is goed voorbereid, samen met het verantwoordelijk management en/of stafafdelingen (HR, Marketing). De workshop start plenair in één grote ruimte en vervolgens wordt er in wisselende kleine gemengde groepen gewerkt. De belangrijkste onderwerpen zijn: meerwaarde bieden, herkennen van koopmotieven en koopsignalen, het gebruiken van afsluittechnieken en te ondernemen acties

Wist u dat OTV ook kan helpen met deze vraagstukken:

  • Wat kunnen wij als directieteam doen zodat de organisatie klaar is voor de toekomst?
  • We hebben twee afdelingen bij elkaar gevoegd: hoe kunnen we er één team van maken?
  • We hebben medewerkers die een stap willen maken in hun persoonlijke ontwikkeling zodat ze op termijn kunnen doorgroeien, hoe krijgen we dat voor elkaar?
  • Veel van onze leidinggevenden zijn goede specialisten in hun vak maar wat kunnen we ze bieden zodat ze ook hun rol als leidinggevende versterken?
  • Hoe kunnen we samen met onze medewerkers de verandering vormgeven?

Meer informatie of een offerte?

OTV:  Omdat jouw accountantskantoor alleen echt kan groeien als de mensen daarin blijven groeien

OTV klanten